Bugün bankalar ve finans merkezlerinde Digital Signage, müşterinin dikkatini çekmek, kurumsal mesajlarını iletmek ve mümkün olan en iyi müşteri deneyimini anlatmak için her zamankinden daha önemli hale geldi. İster ATM’lerde dijital ekranlar olsun, ister şube içinde finansal hizmetleri ve ürünleri tanıtan Digital Signage ekranları olsun, bu tür kapalı devre yayın yapan ekranlar; müşteri ile etkileşime geçmenin en kolay yollarından biri olmaya devam ediyor.


Digital Signage sistemlerinin yenilikçi kullanımları, yüz yüze iletişim ihtiyacını azaltarak, birçok bankada müşteri bekleme sürelerini azaltmıştır. Artık birçok işlem dokunmatik ekranlar kullanılarak yönetilebilmekte ve müşteriler vezneci görmeye gerek duymadan da hesaplarını kontrol edebilmektedir. Aynı zamanda internet ve mobil bankacılığın artan popülaritesi ile birleşen bankalar, maliyetleri düşürmek için etkili, kullanıcı dostu bir yol bulmuşlardır.

Her sektörde ve özellikle finans sektöründe basılı broşür ve pazarlama materyalleri hazırlama gittikçe dahada azalmıştır. Günümüzde faiz oranları gibi bilgiler günlük olarak değişebilmekte buda basılı materyali kullanışsız yapmaktadır. Bu konuda Digital Signage ürünleri müşterilerin en son bilgileri doğru zamanda almasını sağlayarak, sadece bir ekrana dokunarak güncellenebilmektedir.

  • Banka pencerelerinden yola bakan ekranlar, yoldan gelip geçen kişiler için yüksek faizli mevduat hesap bilgileri, düşük faizli konut kredilerini göstererek kendilerini şube içine çeker. Şube içinde benzer görüntüler sırada bekleyen müşterileri de bilgilendirir ve o kişileri de hedefler. Unutulmamalı ki; Bir müşteri ile bağlantı kurmak için en uygun zaman, kişi bankada yada finansal bir kuruluşun içinde sıra beklediği zamandır.
  • Digital Signage ekranlarındaki görüntüler, tüm şubelerde de merkezi ve kurumsal bir şekilde aynen yayınlanacağı için tutarlı bir pazarlama yaklaşımı sağlayabilmektedir. Sistemin ölçümlenebilirliği ise genellikle ulusal veya küresel düzeyde çalışan finansal hizmetler endüstrisine en önemli faydalarından biridir.
  • Digital Signage finansal hizmetler sektörünün ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Eğer bir banka yada finansal bir kuruluşsanız ve müşteri ilişkilerini geliştirmek istiyorsanız, maliyetleri aşağı düşürürken Digital Signage başlamak için iyi bir yerdir.
  • %100 yerli çözüm olan ve on seneden fazladır sektörde kullanılmakta olan DigiPlat-Dijital Tanıtım ve Bilgilendirme Platformumuz, finansal hizmetler sağlayan kuruluşlara Digital Signage’ın tüm faydalarını sağlayabilmektedir.Bakınız: DigiPlat - Keşfet

    • DigiPlat, sunulan yeni ürün ve hizmetlerin içeriğini basit ve anlık bir şekilde göstererek yeni müşteriler edinme ve daha önce edinilenleri sadık hale getirmeyi mümkün kılar. Gerçek zamanlı olarak güncellenen zengin ve ilgi çekici multimedya mesajlarını kullanarak, müşterilerle doğrudan ve etkili bir iletişim kurulmasına izin verir.
    • Digiplat, bekleme alanlarında müşterileri tarafından hizmetlerin bekleme süresini azaltır; ayrıca, kuyruk yönetim sistemleri ile entegrasyon sağlayarak verilen mesajları daha özel olarak hedeflenmiş ve etkili bit hale getirir.
Hayalini kurduğun televizyon kanalına sahip olmak için hemen sizi arayalım.