01

Yayın stratejisi, içerik ve konsept

Digital Signage yayın stratejisi, içerik ve konsept yapısının oluşturulması.

02

Müşteri keşif çalışması

Ekran yerlerinin keşfi ve bu yerlerin kitlenin görüş açısı, oturma planları, akış yönlerine göre belirlenmesi.

...

Bir kanal hayal edin; tüm müşteri ve çalışanlarınıza yayın yapsın.
İsteğiniz her noktada olsun ve ilgiyi üzerine toplasın.

...

03

Markadan Bağımsız Donanım Önerileri

Belirlenen ekran yerlerine göre markadan bağımsız ekran tip ve ebatlarının çıkartılması. ( LCD, LED, Videowall vb.)

04

Digital Signage Donanım ve Altyapı Danışmanlığı

İstenirse markadan bağımsız ekranların tedariği, montajı ve kurulması. (Satın alma kurum tarafından da yapılabilir.)

- İnternet, data ve görüntü network altyapı kurulması veya danışmanlığının verilmesi.

...
...

05

Ekran yayın tasarımları

Belirlenen ekran tip ve yerlerine göre müşterinin kurumsal kimliğine bağlı kalarak ekran yayın tasarımlarının çıkartılması.

06

İçerik tasarımları ve üretimi

Yayın içeriklerinin hazırlanması, yayın akışlarının çıkartılması ve yayına hazır hale getirilmesi. ( Örneğin: Yemekhanede personele özel yayın yapılabilirken, lobby alanında müşteri farklı tipine göre içerik hazırlanması gibi.)

...