Dijital yayıncılık alanında, gelişen teknolojileri etkin şekilde kullanarak çözümler sunan Alternatif Medya, şirketlerin düşük maliyetle en yüksek verime ulaşmalarını sağlıyor. Otellerde daha yaygın hale gelmeyi hedeflediklerini söyleyen Alternatif Medya Genel Müdürü Serdar Kayaoğlu, dijital ekran kullanımının daha çok şehir otellerinde olduğunu belirtti.

 

Dijital yayıncılık alanında, gelişen teknolojileri etkin şekilde kullanarak çözümler sunan Alternatif Medya, şirketlerin düşük maliyetle en yüksek verime ulaşmalarını sağlıyor. Otellerde daha yaygın hale gelmeyi hedeflediklerini söyleyen Alternatif Medya Genel Müdürü Serdar Kayaoğlu, dijital ekran kullanımının  daha çok şehir otellerinde olduğunu belirtti.

Dijital yayıncılık alanında 2008’den beri faaliyet gösteren Alternatif Medya; otel, AVM, belediye ve hastane gibi alanlarda kullanılan dijital ekranlar için içerik hazırlıyor ve yayınlıyor. Ağırlıklı olarak internet yayınları alanında hizmet verdiklerini söyleyen Alternatif Medya Genel Müdürü Serdar Kayaoğlu, “AVM’ler, oteller, belediyeler ve hastanelerde yaygın olarak kullanılan ekranlı sistemlerin yayın içeriğini hazırlıyor ve yayınlıyoruz. Otellerin lobi, restoran gibi bölümlerinde bu ekranların kullanımı her geçen gün artıyor” dedi.

“Dijital yayıncılıkta en önemli konu içerik”

Ayda 600 ila 1000 arası içerik hazırladıklarını  belirten Serdar Kayaoğlu, “Dijital yayıncılıkta en önemli konu içeriktir, çünkü izlenmeyi içerik sağlar” diyerek, bu alanda seçilen donanım tipinin de önemine dikkat çekti. Lobi, resepsiyon ya da asansör gibi alanlardaki ekranların nerede durması gerektiği konusunda da otellere danışmanlık yaptıklarını anımsatan Kayaoğlu, şöyle devam etti; “Bir dergi nasıl tasarlanıyorsa dijital ekranlar da öyle tasarlanıyor. Ekranın bulunduğu yere göre tasarım yapılmalı. Parçalı ekran tasarımı ile hava durumu, nöbetçi eczane, uçak kalkış saatleri gibi faydalı bilgilere yer verilebiliyor. Örneğin Van Gölü kenarındaki bir otelin lobisine büyük dokunmatik ekran koyduk. Konuklar, Van Havalimanına  uçakların iniş kalkış saatlerini, bölgedeki kültür sanat etkinliklerini görebiliyor. Aynı zamanda ekranın alt şeridinde haber akışı da sağlanabiliyor. Asansör ekranlarında ise bir dakikalık yayın akışı içinde 10’ar saniyelik kliplerle, örneğin restoran veya Spa merkezindeki kampanya ve etkinlikler duyurulabilir. Restoranda insanlar daha uzun zaman geçirdikleri  için otelin tanıtım filmi yayınlanabilir. Videolarda ses olmamalı; görsel, yazı ile kullanılmalı. Ramada Istanbul Asia’daki ekranlarımızda, otelde o gün gerçekleşecek olan toplantı ve etkinlikleri duyuruyoruz. Otellerde toplantı yönetim sistemleri yoğun kullanılıyor.”

Dijital ekranlar etkin kullanılmalı, doğru görsel ve bilgi ile beslenmeli”

Otel dijital ekranları açısından görselliğin büyük önem taşıdığını ifade eden Kayaoğlu, “Doğru görsel ve güncel bilgilerle ekranlar beslenmeli, yüksek verim için ekranların etkin şekilde kullanımı sağlanmalı. Donanım satın almak yerine daha doğru içerik tercih edilmeli” diye konuştu. Otellerle aylık abonelik anlaşması yaptıklarını söyleyen Kayaoğlu, sözlerine şunları ekledi; “Müşterilerimizin ekranlarını sürekli olarak izliyor, bir sorun olması durumunda hemen müdahale edebiliyoruz. Donanım konusunda ise yıllardır Samsung ve LG gibi firmalarla çalışıyoruz. Oteller için Samsung ürünlerinin satışını yapan Temas Teknoloji ile görüşüyoruz. Anlaşma  yapılırsa, onlar donanımı biz de içeriği sağlayacağız” diye konuştu.

“Dijital ekran kullanımı şehir otellerinde daha yaygın”

"Hedeflerimizden biri de otellerde yaygınlaşmak" diyen Kayaoğlu, şunları ekledi; "Şu an 5-6 otelle çalışıyoruz ancak ileride daha fazla yoğunlaşmak istiyoruz. Kameraman, montajcı, grafiker ve editör ekibimizle otellerdeki bilgilendirme ekranlarının içeriklerini hem lifestyle hem de kurumsal haber olarak hazırlıyor, müşterimiz hakkında internet ve sosyal medyada çıkan haberleri onay aldıktan sonra yayınlıyoruz. Otellerde bu işin teknik servis yerine halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim tarafından yapılması gerekiyor. Bu konunun önemini yeni yeni keşfediyorlar... Dijital ekran kullanımı şehir otellerinde daha yaygın. Bu ekranlar, farklı sosyal medya kanalları ile entegre edilebiliyor. Ayrıca web televizyon yayıncılığı ve video portal yayıncılığı da yapıyoruz. Otel kendi web sitesinden uzantı verebiliyor ve basılı mecraya göre çok daha hızlı sonuç alınıyor.”

Haberler

Tümünü Gör 
İnternet TV Yazılım tarafında canlı yayın ve medya arşiv sisteminde olması gerekenler:
BİR İNTERNET TV YAZILIMINDA CANLI...

19.06.2017 - İnternet TV, Yazılım, canlı yayın, medya arşiv,

BİR İNTERNET TV YAZILIMINDA CANLI YAYIN VE MEDYA ARŞİV SİSTEMİNDE OLMASI GEREKENLER:

Devamı

İNTERNET TELEVİZYOCULUĞU NEDİR? UYDU TELEVİZYONCULUĞUNDAN FARKI NELERDİR?
İNTERNET TELEVİZYOCULUĞU NEDİR?...

27.02.2017 - internet TV, TVe, TV Eveywhere, Social TV, Sosyal TV,

İNTERNET TELEVİZYOCULUĞU NEDİR? UYDU TELEVİZYONCULUĞUNDAN FARKI NELERDİR?

Devamı

YAYINCILIKTA HATASIZ EKRAN , EKRANLARIN KARARMAMASININ ÖNEMİ ve PROAKTİF / ÖNLEYİCİ BAKIMIN GEREKLİLİĞİ
YAYINCILIKTA HATASIZ EKRAN ,...

03.02.2017 - dijital yayıncılık, proaktif bakım, ekran kararması, önleyici bakım, kararmış ekran, yayın durması, Whitelist uygulaması, early warning

YAYINCILIKTA HATASIZ EKRAN , EKRANLARIN KARARMAMASININ ÖNEMİ ve PROAKTİF / ÖNLEYİCİ BAKIMIN...

Devamı

dgital signage videowall çözümümüz
DigiPlat Digital Sigange ile...

08.12.2016 - digital signage, videowall

Alternatif medya Digiplat Digital Signage yazılımında kendi Arge ve İnovasyon u katarak Videowall...

Devamı