Kurumsal
Şuan Buradasınız : Anasayfa / Kurumsal / Kurumsal Profil

Kurumsal Profil


Alternatif Medya Slogan

Alternatif Medya, teknolojinin gösterdiği gelişim ve yol açtığı değişime paralel olarak şirketlerin bugünün en etkin iletişim ve tanıtım kanallarına sahip olmalarını ve günümüz tüketicilerinin “bakarak tüketme” eğilimini fırsata çevirmelerini sağlıyor.

Böylelikle satışlarını artırmalarına, marka iletişimi ve iç iletişimlerini güçlendirmelerine destek oluyor. Alternatif Medya, iddiasını ölçümlenmiş yüzde 96 müşteri memnuniyeti ve yüzde 98 tavsiye edilme oranı ile kanıtlıyor…


Alternatif Medya, gelişen teknolojiden yararlanarak düşük maliyetlerle en yüksek etkiyi oluşturabilecek şekilde şirketlerin kendi medyalarına sahip olabilmelerini sağlamak üzere 2008 yılında kuruldu. Hava Harp Okulu Elektronik Bölümü ve ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği eğitimlerinin ardından 1990 yılına kadar askeri, 1990’dan 2008’e çeşitli şirketlerde üst düzey yöneticilik ve son olarak CIO’luk deneyimleri bulunan Serdar Kayaoğlu tarafından kurulan şirket, 2013’te kurumsal yönetim anlayışı çerçevesinde yeniden yapılandırıldı.

Alternatif Medya, bilişim teknolojileri ve yayıncılıkta 20, dijital yayıncılıkta 10 yıllık ortalama deneyime sahip bir ekibi bünyesinde toplamayı başararak ilk ve en önemli rekabet üstünlüğünü elde etti. Öznesi insan olan, gücünü insan kaynaklarının deneyimi, yenilikçi düşünce gücü ve teknoloji geliştirme yeteneğinden alan Alternatif Medya, her sektör ve ölçekten şirketlere kendi medyalarına sahip olabilme fırsatı sağlıyor.

Bugün 20 kişilik deneyimli bir kadroya, cironun yüzde 20’sinin ayrıldığı ar-ge çalışmaları sonucu dünya standartlarında kendi teknolojisine ve kurumsal dijital yayıncılık alanındaki ilk ve tek reji odasına sahip olan Alternatif Medya, şirketlerin kendi ekosistemleri nezdinde en aktif haber sağlayıcısı olmalarını mümkün kılıyor. Kurumsal televizyon kanalı, dokunmatik ekran, İnternet, akıllı telefon gibi alternatif kanallardan ürün ve hizmetlerini müşterilerine çok daha cazip bir biçimde sunmalarını sağlarken, günümüz tüketicilerinin “bakarak tüketme” eğilimini fırsata çevirmelerine, satışlarını artırmalarına, marka iletişimi ve iç iletişimi güçlendirmelerine destek oluyor.

Alternatif Medya, dünyada “digital signage” olarak bilinen, “dijital tanıtım ve bilgilendirme” olarak Türkçeleştirilen, şirketlerin kendi dijital yayın sistemlerini kurmalarına olanak tanıyan bu yeni akımın yükselen trendinde pay sahibi olmak isteyen 100’e yakın şirkete hizmet veriyor. Alternatif Medya, televizyon ekranı, dokunmatik ekran, kiosk, dijital tabela (totem)gibi dijital tanıtım ve bilgilendirme (digital signage) mecralarının yanı sıra, İnternet ve mobil platformun da şirketlerle tüketicileri arasında etkin bir iletişim köprüsü olarak konumlanmasına imkan veriyor. Alternatif Medya bu alanda teknoloji sağlayıcılığı, içerik sağlayıcılığı, eğitim, danışmanlık, destek ve proje yönetimi hizmetleri sunuyor.

“Yeni kanallar = Yeni fırsatlar” mottosunu benimseyen Alternatif Medya, şirketler için alternatif iletişim kanalları inşa ederken projelerini her bir müşterisine özel ihtiyaç analizine dayandırıyor. Herhangi bir markaya bağımlılığı bulunmadığından, satış kotası kaygısıyla değil, ihtiyaca uygun çözüm sunma düsturuyla hareket ediyor. Böylelikle müşterilerinin dijital mecrada doğru konumlanmalarını tesis eden Alternatif Medya, yalnızca en iyi sistemin kurulmasını değil, en etkin şekilde kullanımının sürdürülmesini de güvence altına alıyor. Bu nedenle Alternatif Medya’nın ilk 5 müşterisi, hala Alternatif Medya’nın müşterisi…

Alternatif Medya’yı rakiplerinden ayıran özellikleri:

Dijital yayıncılık çağı başlamadan önce de yayıncılık yapan, işin mutfağından gelen, ortalama 15 yıllık deneyimli ekibi,

Teknolojideki uzmanlığı kadar, dijital yayıncılıkta asıl katma değeri sağlayan “içerik üretimi ve yönetimi”ndeki uzmanlığı ve hizmetleri,

Müşteri memnuniyetini ön planda tutması ve projelerinin sürdürülebilirliğini garanti altına alması (ilk 5 müşterisinin hala müşterisi olması bunun bir göstergesi),

Marka bağımsız (dolayısıyla satış-kota kaygısını değil, müşterisinin ihtiyacını göz önüne alarak) proje geliştirebilmesi,

Cirosunun yüzde 20’sini ayırarak gerçekleştirdiği ar-ge çalışmalarıyla her geçen gün yenilediği ileri yazılım teknolojileri,

Kurumsal dijital yayıncılıkta reji odasına sahip tek hizmet sağlayıcı olması, yayın kesintileri ve teknik aksaklıklara 30 dakikada müdahale edebilme hızı,

6/8 destek hizmeti, destek taleplerine 60 dakika içinde yanıt verme güvencesi,

Dijital tanıtım ve bilgilendirme (digital signage) sistem kurulumu projelerinin yüzde 60’ının üç aydan daha kısa sürede, hazır sistem üzerine yazılım kurulumu ve içerik sağlanması projelerinin tamamının bir hafta ve daha kısa sürede devreye alınmış olması.