İFM, Fuarcılıktaki İddiasını Dijital Tanıtım Sistemleri ile Güçlendirdi

Jun 30, 2016 Başarı Hikayeleri

İstanbul Fuar Merkezi İFM, Fuarcılıktaki İddiasını Dijital Tanıtım ve yayın Sistemleri ile Güçlendirdi

Alternatif Medya’nın danışmanlığında şekillenen İstanbul Fuar Merkezi (İFM) Dijital Tanıtım ve Bilgilendirme Projesi, her yıl on binlerce katılımcı ile yüz binlerce ziyaretçinin buluştuğu fuarların etkinliği ve verimliliğini artırma adına önemli bir kaldıraç görevi üstlendi.

2011 yılında hayata geçen proje kapsamında DigiPlat Dijital Tanıtım ve Bilgilendirme Platformu, İnternet TV ve mobil yayıncılık uygulamaları devreye alındı. Böylelikle hedef kitlelerine bugünün en etkin iletişim platformu olan beyaz camın farklı araçları üzerinden ulaşma imkanı elde eden İFM, pazarlama iletişimine yeni boyutlar kazandırdı.

8976 harita çizildi

İFM’nin yanı sıra İstanbul Dünya Ticaret Merkezi (İDTM) iş bloklarında da yer alan 30 dijital tanıtım ve bilgilendirme ekranı ile yön bulmaya yardımcı altı dokunmatik ekrandan ziyaretçilere ulaşılıyor. Ayrıca salon girişlerinde bulunan totem (dikey) ekranlardan da, aktif fuar görüntüleri ile yön bulma sistemi hizmet veriyor. Yön bulma amaçlı yayınlar için fuar haritalarının çizimi ve görsel zenginlikli tasarımlara dönüştürülmesi işlemi de yine Alternatif Medya tarafından gerçekleştiriliyor. 2011 – 2015 yılları arasında toplam 8976 harita çizilerek ekrana yansıtılmış bulunuyor.

6115 video çekildi

İnternet TV uygulamaları ile çevrimiçi (online) fuarcılık yaklaşımında çıtayı bir basamak yukarı taşıyan İFM, her bir fuarı için daha fuar devam ederken ifm.com.tr adresli sitesi üzerinden düzenli yayınlarla sanal ziyaret imkanı tanıyor. Site ziyaretçileri ayrıca stantlardan görüntüler, katılımcı şirket temsilcilerinden ve fuar organizatörlerinden özel röportajlar izleyebiliyor; genel fuar görüntüleri ile sanal bir gezintiye çıkabiliyorlar. Alternatif Medya Prodüksiyon Ekibi’nin titiz çalışması sonucu ortaya konan bu hizmet, İFM’yi ve İFM çatısı altındaki fuarların başarısını taçlandırıyor. 2011 – 2015 yılları arasında toplam 6115 video kaydı oluşturulmuş bulunuyor.

Mobil fuar rehberi

Ziyaretçilerin fuar ziyaret programlarını önceden yaparak daha verimli bir fuar deneyimi yaşamalarını sağlayan mobil yayıncılık uygulamaları da projeye değer katan bir başka unsur. iOS ve android tabanlı akıllı telefonlara indirilebilen “IFM” ve “İstanbul Fuar Merkezi” isimli uygulama, fuarlar hakkında ayrıntılı bilgiye birkaç dokunuşla kolaylıkla ulaşılmasını, kullanıcıya özel ajanda bölümüne notlar alınıp hatırlatmalar kurulmasını, notların fotoğraflarla desteklenmesini mümkün kılıyor. Ayrıca İnternet TV uygulaması ile ifm.com.tr sitesi üzerinden yapılan tüm yayınlar, haber ve paylaşımlar mobil uygulama üzerinden de takip edilebiliyor.